ILYEN MÉG NEM VOLT! 30% KUPON KEDVEZMÉNY! 6015-8350-70B1-0E90

Szállítás

Aktuális szállítási költségek Magyarországon
(érvényes 2020.07.08-tól visszavonásig)

A megrendelés és szállítási költség végösszegét előre utalással és utánvétellel van lehetőség kiegyenlíteni.
A szállítás összege a rendelés végösszegétől, illetve a választott szállítási módtól függ.


Már 9500Ft-os rendelések esetén INGYEN szállítás!*

Megrendeléseket csak Magyarország területére szállítunk!

Szállítási díjak

MPL futárszolgálattal előre utalás után postapontra 1250Ft, 15000Ft felett a szállítás a vevő számára INGYENES!

XXL Futár KFt. partner futárszolgálattal előre utalás után vagy utánvétellel 1500Ft, 15000Ft felett a szállítás a vevő számára INGYENES!


Foxpost csomagautomatába előre utalás után 950Ft, 9500Ft felett INGYENES!

Az árak visszavonásig/módosításig érvényesek. Időszakos akciók idején a szállítási díjak változhatnak (pl. alacsonyabb végösszeg esetén ingyenes szállítás, összeghatártól független ingyenes szállítás).

Utánvételes szállítási mód választása esetén a minimum rendelési összeg 5000Ft.

Adatok az utaláshoz
Bank neve: Erste Bank
Számlaszám: 11600006-00000000-78524912
Számlatulajdonos neve: Fejei-Kovács Annamária

Csomagjainkat az MPL futárszolgálat, XXL Futár Kft. partner futárszolgálat és a Foxpost 1-5 munkanap alatt szállítja ki. A napok száma a rendelés leadásának idejétől függ. Ha a rendelést 12:00 óra előtt adtad le, a kiszállítás várható ideje 1-2 munkanap, ha 12:00 óra után 2-5 munkanap. Természetesen a hétvégék és az ünnepnapok ez alól kivételt képeznek. A rendelés státuszáról minden esetben értesítünk emailben.

A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapon tudjuk feldolgozni és feladni. Az előre utalásos csomagokat az utalás beérkezése után adjuk át a futárnak. Ha minél hamarabb szeretnéd a rendelésedet megkapni, akkor válaszd az utánvételes szállítást, így nem kell az utalásra várnunk.

A csomag helyzetéről a futárszolgálattól kapott emailben találsz bővebb információt.

A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

A megrendelt, de lemondani kívánt csomagot legkésőbb a megrendelés napján szíveskedjen jelezni a silcarebolt@gmail.com e-mail címre.
Amennyiben a csomag státusza "postázva/átadva", úgy a csomag már postázásra került, ezért a lemondást nem tudjuk elfogadni.

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy ha a webáruházban megrendelt csomag “megrendelő nem vette át, nem kereste, átvétel megtagadva” megjegyzésekkel visszaérkezik a feladóhoz, az szerződésszegésnek minősül, amelynek következményeként a webáruház az általa előzetesen kifizetett szállítási / kezelési és minden egyéb költség megtérítésére igényt tart a vásárlótól abban az esetben is, ha a vásárlónak a szállítás “ingyenes” lett volna!A vállalkozás minden esetben fizet szállítási költséget a kézbesítendő csomagok után. Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, visszautasítja vagy részére a kézbesítés neki felróható okból adódóan nem lehetséges, a vásárlás ténylegesen NEM VALÓSUL MEG és az oda-vissza szállítás díjára a vállalkozás igényt tart!

A megtérítendő tételek: a teljes, kedvezmény nélküli futárdíj (1500 Ft), a visszakézbesítés díja (1500 Ft) utánvét kezelési költség (500 Ft), csomagolási és kezelési díj (750 Ft), összesen 4250 Ft.

Amennyiben nemfizetés esetén a tartozást követeléskezelő partnerünknek vagy az illetékes Bíróságnak át kell adjuk, az ezzel járó plusz költséget és a további felmerülő minden költséget Ön köteles megfizetni.