Szállítás 890Ft-tól! Ingyen szállítás 9500Ft-tól!

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

A www.nailsshop.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a www.nailsshop.hu használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!
Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

ÜZEMELTETŐI ADATOK

Cégszerű elnevezés: Fejei-Kovács Annamária
Vállalkozói igazolvány száma:51045205
Kibocsátó okmányiroda: Kisvárdai Járási Hivatal
Adószám: 67983036-1-35
Email cím: annamariah.kovacs @ gmail.com
Telefonszám: 06706689959
Irányítószám: 4400
Település: Nyíregyháza
Utca, házszám: Árpád utca 66. 3/10.
TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ ADATAI: A tárhelyszolgáltató a rendelésekkel, termékekkel kapcsolatban semmilyen információval nem rendelkezik!
Név: Superwebaruhaz
Email: contact(kukac)superwebaruhaz.hu

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, azokat az Eladó nem iktatja.

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A webáruház illatszer,drogéria termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.
A megjelenített termékek kizárólag online a webáruház szoftveren keresztül rendelhetőek meg. A házhoz-szállítás költségét nem tartalmazzák. Átvehetők házhoz-szállítással/utánvéttel/.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, az alanyi adómentesség miatt mentes az ÁFA alól ( a vásárlásról alanyi adómentes (AAM), 0 Ft ÁFÁ-t tartalmazó számlát állítunk ki).
(Kiskereskedelem esetén mindig bruttó árat kell megjeleníteni!)

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

A szolgáltató a szállítási költséget az MPL és a FOXPOST és a szolgáltató (Fejei-Kovács Annamária ev.) között létrejött szerződés díjszabásának alapján határozta meg.
Aktuális szállítási költségek Magyarországon

(érvényes 2023.12. 05-től visszavonásig)

A megrendelés és szállítási költség végösszegét előre utalással és utánvétellel van lehetőség kiegyenlíteni.
A szállítás összege a rendelés végösszegétől, illetve a választott szállítási módtól függ.

Szállítási díjak

FOXPOSTL csomagautomatába előre utalás után 1290Ft, 9500Ft felett INGYENES!

Házhoz szállítás MPL vagy Foxpost futárszolgálattal 1490Ft

Utánvét kezelési díj +500Ft (1990Ft)

MPL Postapontra szállítás előre utalás után 1290Ft

MPL Csomagautomatába előre utalás után 890Ft

Személyes átvétel címünkön, 4400 Nyíregyháza, Árpád utca 66. 3/10. alatt lehetséges előre egyeztetett időben.

Az árak visszavonásig/módosításig érvényesek. Időszakos akciók idején a szállítási díjak változhatnak (pl. alacsonyabb végösszeg esetén ingyenes szállítás, összeghatártól független ingyenes szállítás).

Utánvételes szállítási mód választása esetén a minimum rendelési összeg 5000Ft.

Webáruházunkban bankkártyás fizetés is elérhető! 

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Előre utalásos szállítás esetén a csomagot az utalás beérkezése után adjuk át a futárszolgálatnak.

Egyszerűen és gyorsan teljesítheted az utalást netbankból email címre: annamariah.kovacs@gmail.com

Adatok az utaláshoz
Bank neve: Erste Bank
Számlaszám: 11600006-00000000-78524912
Számlatulajdonos neve: Fejei-Kovács Annamária

Csomagjainkat az MPL futárszolgálat vagy a Foxpost futárszolgálat 1-5 munkanap alatt szállítja ki. A napok száma a rendelés leadásának idejétől függ. Ha a rendelést 12:00 óra előtt adtad le, a kiszállítás várható ideje 1-2 munkanap, ha 12:00 óra után 2-5 munkanap. Természetesen a hétvégék és az ünnepnapok ez alól kivételt képeznek. A rendelés státuszáról minden esetben értesítünk emailben.

A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapon tudjuk feldolgozni és feladni. Az előre utalásos csomagokat az utalás beérkezése után adjuk át a futárnak. Ha minél hamarabb szeretnéd a rendelésedet megkapni, akkor válaszd az utánvételes szállítást, így nem kell az utalásra várnunk.

A csomag helyzetéről a futárszolgálattól kapott emailben találsz bővebb információt.

A számlát 2021.01.01-től a regisztrációkor megadott email címre küldjük a vevő részére.

A számlák távnyomtatott számlának minősülnek, az Áfa tv. 259. § 5. pontjának elektronikus számla fogalma alapján az Áfa tv. alkalmazásában az e-mailben elküldött és befogadott PDF állomány is a NAV által elfogadottnak minősül.

A garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!


A megrendelt, de lemondani kívánt csomagot legkésőbb a megrendelés napján szíveskedjen jelezni az annamariah.kovacs@gmail.com e-mail címre.


Amennyiben a csomag státusza "postázva/átadva", úgy a csomag már postázásra került, ezért a lemondást nem tudjuk elfogadni.

A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót/Felhasználót, hogy amennyiben a megrendelt terméket – anélkül, hogy jogszabály alapján fennálló elállási szándékát közölné – nem veszi át, úgy azzal szerződésszegést követ el.

 

A Vásárló/Felhasználó jelen ÁSZF rendelkezéseinek elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult vele szemben érvényesíteni a Vásárló/Felhasználó szerződésszegése következtében felmerült költségeket (pl. szállítási, csomagolási, fuvarozási, tárolási vagy egyéb felmerülő költség), ahol a jogalap szerződésszegési kötbér. Az át nem vett csomag oda-vissza szállítási díja 5290Ft. 

 

A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót/Felhasználót, hogy amennyiben a jelen ÁSZF alapján fennálló követelését nem-jogi (például: fizetési felszólítás, ügyvédi levél) vagy jogi (például: fizetési meghagyás, végrehajtás) úton érvényesíti, úgy a Szolgáltató a Payee követeléskezelési platformot üzemeltető Legal Labs Kft.-t bízza meg a követelése behajtásával.

 

A Vásárló/Felhasználó jelen ÁSZF rendelkezéseinek elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a Vásárlóval/Felhasználóval szemben érvényesíteni a követelés behajtásával kapcsolatos esetleges felmerülő költségeit. A költségek mértékének alapja itt érhető el: https://payee.tech/pricing

 

A Vásárló/Felhasználó tudomásul veszi, hogy a behajtáshoz szükséges adatai átadásra kerülnek a Legal Labs Kft. részére.

REGISZTRÁCIÓ

Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti. A rendelések után járó hűségpontokat is csak regisztrált felhasználóknak tudjuk jóváírni.
A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.
Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen. A regisztrációkor olyan telefonszámot adjon meg, amin a rendeléssel kapcsolatban fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot, illetve a kézbesítést végző futár is el tudja érni.

A MEGRENDELÉS FOLYAMATA

1. A termék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra, amikor a termék belekerül megtekintheti annak tartalmát.
2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára.
3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár tartalma” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát vagy egyből termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Módosítás” gomb megnyomásával.
5. A kosárban található „Pénztár” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználónk egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” gombra kell kattintania.
6. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Pénztár”-ban található „Rendelés Feladása” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.
7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

A megrendelés akkor válik élővé ha azt az ügyfélszolgálat telefonon/e-mailben visszaigazolja.

Hűségpont beváltás: a megrendelés 1. lépésénél
Kuponkód beváltás: a megrendelés 4. lépésénél

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a választott fizetési módon kell kifizetni. (Banki átutalás/utánvétel)

Utaláshoz szükséges adatok
Bank neve: Erste Bank
Számlaszám: 11600006-00000000-78524912
Számlatulajdonos neve: Fejei-Kovács Annamária

Email címre történő utalás: annamariah.kovacs@gmail.com

A megrendelések feldolgozása munkanapokon legkésőbb 72 órán belül történik.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti, ha belép az oldalra a regisztrációkor megadott adataival.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az oda- visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A szállítástól elállás


Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

ELÁLLÁSI JOG/ VISSZASZOLGÁLTATÁSI GARANCIA

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Fejei-Kovács Annamária 4400 Nyíregyháza, Árpád utca 66. 3/10. Telefon: 0670/6689959 Email: annamariah.kovacs @ gmail.com

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. A nyilatkozatot megtalálja weboldalunkon az alábbi linkre kattintva: http://www.nailsshop.hu/elallasi-nyilatkozat-a9052
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte.
Amennyiben a termék kiszállításra került és Ön mégsem szeretné megtartani a terméket úgy a terméket saját költségén kell visszajuttatni cégünkhöz.
45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog a csomagolás felbontása után higiéniai vagy egészségvédelmi okból vissza nem szolgáltatható termékek (például használt fogkefe, golyósdezodor, kozmetikumok) esetén.

A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
A Fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elálláls közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia.
Ha a Fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.
A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés, illetve ésszerű költségeinek - ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését a fogyasztó kifejezett kérésére hatéridő előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.
Az elállás joga vállalkozásokra nem vonatkozik.

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h)18 - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

(45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet)


KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Eladó (Fejei-Kovács Annamária ev.) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön az Eladóval (Fejei-Kovács Annamária ev.) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó (Fejei-Kovács Annamária ev.) nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

jótállás időtartama: a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év, b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év, c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.


Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az előző pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26.). Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

ADATKEZELÉS

A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.
A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.
A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.

Az adatkezeléssel kapcsolatos esetleges változásokról jelen oldalon tájékoztatjuk.
A fenti adatvédelmi nyilatkozat a superwebaruhaz.hu webáruház keretrendszer adatvédelmére vonatkozik, az egyes üzletek ettől eltérő, ezt kiegészítő adatvédelmi nyilatkozattal rendelkezhetnek.
Bővebben: http://nailsshop.hu/privacy#ixzz2veyyZicD
Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:
* 1992. évi LXIII. törvény – a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról (a továbbiakban Avtv., adatvédelmi törvény);
* 1992. évi LXVI. törvény – a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról;
* továbbá az ennek végrehajtásáról rendelkező 146/1993. (X. 26.) Korm. rendelet;
* 1998. évi XIX. törvény – a büntetőeljárásról (a továbbiakban Be.);
* 1995. évi CXIX. törvény – a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről (DM törvény);
* 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.

PANASZKEZELÉS

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a
megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben
Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak
teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a annamariah.kovacs @ gmail.com e-mail címen, vagy levél útján
is közölheti.

Fejei-Kovács Annamária
4400 Nyíregyháza, Árpád utca 66. 3/10.

Vállalkozó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint
orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a
panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet
vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz
azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet
vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A
panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3
évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu
Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni:
Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefon: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
e-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu
A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja:
http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az Eladót (Fejei-Kovács Annamára ev.) a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Online :
Mire szolgál ez a honlap?

Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Ha a nemzeti jogszabályok lehetővé teszik, a kereskedők is nyújthatnak be panaszt a fogyasztókkal szemben a termékek vagy szolgáltatások online vásárlásával kapcsolatban.

Azok a vitarendezési testületek szerepelnek az online vitarendezési platform jegyzékében, amelyek megfelelnek bizonyos minőségi előírásoknak, és amelyeket a nemzeti hatóságok is elismernek.

Az ezen a honlapon nyilvántartott vitarendezési testületek

Ez a honlap az EU 23 hivatalos nyelvén áll rendelkezésre. A webhely használatára vonatkozó részletes útmutatást itt találja.

Mit jelent az alternatív vitarendezés?

Ha Ön panaszt kíván tenni egy vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, nem kell feltétlenül bírósághoz fordulnia. Választhatja az alternatív vitarendezést. Alternatív vitarendezésnek tekinthető minden olyan eljárás, melynek révén a vitában álló felek peren kívül rendezhetik jogvitájukat. Ez azt jelenti, hogy Ön felkér egy semleges harmadik felet – hivatalosan bejegyzett vitarendezési testületet –, hogy közvetítsen Ön és az Ön által bepanaszolt kereskedő között. Különböző típusú vitarendezési testületek léteznek (közvetítők, választottbíróságok, ombudsmanok, békéltető testületek, fogyasztóvédelmi panaszbizottságok stb.), melyek egymástól eltérő módon járnak el: megoldást javasolhatnak panaszával kapcsolatban, előállhatnak mind Önre, mind a kereskedőre nézve kötelező megoldással, vagy egyszerűen csak egy asztalhoz ültetik a vitás feleket abból a célból, hogy kölcsönösen elfogadható megoldást találjanak. Az alternatív vitarendezési eljárások általában kevésbé hivatalosak, olcsóbbak és nem annyira időigényesek, mint a bírósági eljárások.

Mit jelent az online vitarendezés?

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

Portálunkon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Figyelem: az online vitarendezésre csak akkor van lehetőség, ha online vásárolt termékre vagy szolgáltatásra vonatkozóan kíván panaszt benyújtani.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage